zondag 31 maart 2013

Ik zeg dag

Dag nieuwsbericht.
Dag zelfbeeld.
Dag spiegel.
Dag kassa.
Dag saldo.
Dag mening.
Dag smoesjes.
Dag koffer.
Dag muur.
Dag onbegrip.
Dag lieverd.
Dag maf idee.
Dag overtuiging.
Dag impuls.
Dag trots.
Dag toestand.
Dag held.
Dag bezwaar.
Dag slijmbal.
Dag terras.
Dag vergissing.
Dag beslissing.
Dag zoektocht.
Dag nieuwe schoenen.
Dag hete brij.
Dag koffie.
Dag ruzie.
Dag nachtmerrie.
Dag poppenkast.
Dag dagdroom.
Dag ergernis.
Dag mooie dag.
Dag uitzicht.
Dag onzekerheid.
Dag vuilniszak.
Dag gedoe.
Dag vrijheid.
Dag theater.
Dag zebrapad.
Dag glas wijn.
Dag verdriet.
Dag geklets.
Dag meneer.
Dag regels.
Dag zorgen.
Dag buurman.
Dag grasspriet.
Dag zie de volgende bladzijde.
Dag twijfels.
Dag kans.
Dag mevrouw.
Dag luisterend oor.
Dag boek.
Dag mug.
Dag knoop in m´n maag.
Dag olifant.
Dag muurverf.
Dag herinnering.
Dag kiwi.
Dag kunsten.
Dag schaduw.
Dag spijt.
Dag telefoon.
Dag ingeving.
Dag valkuil.
Dag bos.
Dag prutser.
Dag keuze.
Dag verandering.
Dag onzin.

Deze dag werd mede mogelijk gemaakt door mijzelf.

5 opmerkingen:

  1. Hey!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    Je blog is echt leuk, ik kan je nu niet volgen omdat ik dit op mijn gsm typ en het moeilijk is om je zo te volgen, maar zodra ik mijn laptop heb opgestart ga ik je volgen!
    Ik schrijf trouwens ook, maar nooit in het Nederlands! :D

    Eline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je! Ik hou wel van gedichtjes en andere. Super dat je in 2012 een prijs won voor je werk! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een leuk en origineel gedicht zeg!
    Vooral de laatste zin vind ik echt zo van: bam, in je gezicht!
    Heerlijk!

    Love, Janneke
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een leuk gedicht zeg! Dit maakte m'n dag helemaal :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen