zaterdag 3 november 2012

Ik zit hier

Ik zit hier.
Ik zit hier maar te zitten.
Wachtend op dat ene.
De kou is in mijn lichaam getrokken.
Mijn spieren zitten vast geklemd in de ijskast.
Mijn lijf.
Ik tuur over de kustlijn.
Geen teken van leven.
Alleen het ruisen van de zee.
Het stemt mij echter niet tot rust.
Het herinnerd mij eraan, dat met elke golf  die zich voor mijn voeten werpt,
Ik hier nog net zo zit.
Ik hier nog net zo zit als de golf daarvoor.
En daarvoor en daarvoor.
Alleen.
Wachtend.
Op iets dat komen gaat.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gedicht, je hebt echt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik wordt er stil van!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaa Kippenvellll:)
    Echt keer op keer verbaas je me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor je lieve comment! Leuke blog heb je, ik ga je volgen met GFC :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen