zaterdag 14 juli 2012

Give Away!!


100 volgers. 100 mensen die mijn blog leuk vinden.
En daarom...
GIVE AWAY TIME!!

Dit keer kunnen jullie dit mooie, unieke shirt winnen met de tekst use your illusion.






Hoe kun je dit winnen?
Per onderdeel kan je punten verdienen. Bij elk punt dat je verdient komt er op een lootje jouw naam te staan. In totaal kan je 6 punten verdienen, dus jouw naam kan max. 6 keer op een lootje staan :)
Hiermee verdien je punten:
1. Door mij te volgen met Google Friend Connect (1 punt)
2. Door een reactie te geven hieronder waarom je dit shirt graag zou willen, en graag ook even je emailadres erbij zetten zodat ik contact met je op kan nemen wanneer jij de gelukkige winnaar bent :) (1 punt)
3. Een stukje over mijn give away/blog op jouw blog zetten (2 punten)
4. volg mij op twitter https://twitter.com/emmavanhooff (2 punten)


De datum waarop ik de winnaar van het shirt trek is 14 Augustus 2012.
Doe mee, en deel het met iedereen!!


Liefs,
littlewriterwrote

15 opmerkingen:

  1. leuke winactie!
    - ik volg je met GFC (+1)
    - ik zou het shirt graag willen winnen omdat de tekst die erop staat me erg aanspreekt, omdat ik in alles wat ik doe mijn eigen fantasie probeer te steken. En natuurlijk omdat het er erg stylish uitziet. :) (+1)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie!
    -ik volg je met GFC
    -Ik zou het shirt graag willen winnen omdat ik het een erg leuk shirt vind, met een hele mooie, leuke tekst!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve reactie. Ik volg je, en ik doe graag mee. Ik vind het shirt heel erg mooi en een hele mooie tekst. Ik heb nu al heel veel ideeën hoe ik het shirt kan dragen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een v-hals staat mij helaas niet zo. Succes iedereen!
    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk shirt! ik doe mee (:
    ik zou dit shirt graag willen winnen omdat ik nog geen v-hals shirts heb --> schande. Ik vind het er altijd leuk uitzien (:

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh en mijn email is: myveryownlookbook@gmail.com
    Hoe lang blog je eigenlijk al?

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee! Ik follow je natuurlijk, en waarom ik dit shirt graag zou willen winnen, is omdat het een perfect basic shirt is, en je kan er alles mee combineren, ideaal! En de tekst erop is ook zo leuk! Mijn email adres is sammesaar@gmail.com :>
    Loves, Saar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, veel succes iedereen!
    Liefs
    lovemelikealovesong.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love this tee and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. loving the tshirt!


    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey, tuurlijk wil ik mee doen! :)
    -Ik volg je op GFC
    -En ik zou dit shirt graag willen winnen omdat ik geen leuk wit t-shirt meer heb sinds mijn zusje er zo nodig in moest knoeien :(
    -Mijn email is xweloveit@gmail.com
    -En ik volg je ook op twitter!

    doe je ook mee met mijn winactie?
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ah, leuk shirt! ik doe mee!

    ♥ ik volg je via GFC
    ♥ ik wil 'm graag winnen, omdat het een leuke tekst is, en het is een uniek shirt, ik zou dan de enige zijn met die shirt. (:
    ♥ mail; master-dewi[at]hotmail.com
    ♥ ik volg je via twitter; xlittletinygirl

    liefs,

    dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf t-shirt! Ik volg je op GFC, en kan je helaas niet volgen op twitter, want dat heb ik niet. Ik zou het shirt heel graag willen, omdat ik me door witte shirts bruiner voel [en dat gevoel kan ik wel gebruiken, want ik heb net 3,5 week in het koude Noorwegen moeten overleven]. Voorderest vind ik het super lief dat je een winactie doet!
    Zou mail ook mogen naderhand? Ik mag namelijk éigenlijk mijn mail niet weggeven..

    Liefs, May x

    BeantwoordenVerwijderen