vrijdag 8 juni 2012

Vandaag

Vandaag trad ik op in deze te gave caravan,

 Op het SOESTVRIJSTAAL festival waar ik voor gescout was :)



Het was super leuk om te doen; gedichten voordragen in zo'n intieme ruimte. Het smaakt vooral naar meer, dus als iemand nog zo'n ontzettend mooie caravan aan mij wilt doneren, be my gast!! :)

ps. ik heb sinds vandaag 100 volgers *vreugdedansje* dus dat betekent... binnenkort GIVE AWAY TIME!!

for my lovely english readers:

Today, I performed in this amazing caravan!! It was absolutely briliant and it tast ilke more :) so do you have a caravan and would you like to give it to me!? be my gast!! :)

5 opmerkingen:

  1. Wauw, gaaf zeg! Toffe caravan, zo eentje wil ik ook haha

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je lieve comment!! Zou het zeker heel leuk vinden om elkaar te volgen! Ik volg je nu via gfc! Laat me weten wanneer je me terugvolgt en ook via bloglovin volgt, dan volg ik je daar terug!

    fijn weekend! xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel! Superleuk! Ja bloglovin is eigenlijk het main volgers account wat men gebruikt, heel handig om up to date te blijven ;-) Ik gebruik dat zelf het meest om blogs te lezen...

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen