zaterdag 24 maart 2012

Mijn plekje in de stilte

Ik trek mij terug.
Terug uit de drukte van het heden.
De wind waait.
Ik vind blindelings mijn plekje in de stilte.
Mijn boeken onder mijn arm.
Pen in mijn haren geknoopt.
Het helm isoleert de geluiden om mij heen.
Stilte.
De woorden komen vanzelf.
Ze lijken wel met de golven aan te spoelen.
Ik denk voor een moment aan niets.
Gewoon helemaal niks, nada, blanco.
Ik vind mijn rust.
Daar, tussen dat helm.
Dat daar is mijn plekje in de stilte.
In de duinen aan de zee.

5 opmerkingen:

  1. je schrijft echt heel mooi!

    liefs Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello..just found ur blog its so amazing and cooll..love it
    btw mabbe we can follow each other?i'll fllwbck
    if u like,we can fllw each other on bloglovin or other site too

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great post!

    Wanna follow each other?
    I want to be ur friends:)

    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen