zaterdag 3 maart 2012

Give away time


Toen ik voor het eerst op mijn blog keek en zag dat ik 5 volgers had, was ik zo blij!!
En inmiddels is dit aantal alweer gegroeid naar 50!
Dit waardeer ik enorm, en daarom doe ik iets terug, namelijk....
GIVE AWAY TIME!!

Wat kun je winnen:
Dit originele (handmade) kussensloop!!
 
 

 

Hoe kun je dit winnen:
Per onderdeel kan je punten verdienen. Bij elk punt dat je verdient komt er op een lootje jouw naam te staan.
In totaal kan je 4 punten verdienen, dus je kan max. 4x op een lootje staan:)
Hiermee verdien je punten:
1. Door mij te volgen met google friend connect   (1 punt)
2. Door een reactie te geven hieronder waarom je dit kussensloop graag zou willen 
   en graag ook even je emailadres erbij zetten zodat ik contact met je op kan nemen wanneer jij de gelukkige winnaar bent:)  (1 punt)
3. een stukje over mijn give away/blog op jouw blog te zetten;)  (2 punten)

De give away sluit op 31 maart en op 1 april (thats not a joke) wordt de winnaar bekend gemaakt, spannend!!
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen, en vooral dat jullie nog veel plezier in het lezen van mijn blog hebben:)
liefsXX

29 opmerkingen:

  1. wat een superleuke give-away! ik volg je nu;)

    xx

    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele give-away! wij doen mee.
    we volgen je met GFC & plaatsen morgen in ons artikel een stukje over deze give-away.
    we willen dit kussensloop graag winnen omdat we hem super leuk en heel origineel vinden!
    ons emailadres is: marith.denissen@hotmail.com
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke give-away. ik volg je via GFC! Ik wil het kussensloop winnen omdat ik sowieso een kussensloop nodig had en ik het een superleuk kussensloop vind.
    mijn e-mailadres: ellavansleeuwen@live.nl
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk super orgineel. Heb je dat echt zelfgemaakt?
    Echt heeeel erg leuk!
    Zeker zou ik deze graag winnen.
    Ik volde je al met GFC ;)

    mijn emailadres: justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aahw leuk zeg!
    maar ik sla hem over
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeej bedankt voor je lieve reactie!
    wat een super orgineel, kussensloop!!
    ik wil die zoo graag omdat een kussensloop een mensenrecht is.. toch?!:) hihi
    nee echt super leuk! ik volg je nu ook!
    mijn email: loveyourlifelove@hotmail.nl

    en ik heb op mijn blog aan de zijkant een berichtje geplaatst, over deze win actie!

    xxxx marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaawh super leuk!
    ik hou heel erg veel van zelfgemaakte kussens.
    dus ik doe zeker mee!

    - ik volg je via GFC.
    - ik heb de foto op mn side-bar geplaatst.
    - waarom ik hem heel graag wil, ik wil mijn kamer al heel lang verbouwen met kussens, lichtjes, kaarsjes enz.
    en ik zou het super vinden om zo'n leuke kussen op mijn bank te zetten.
    - mijn email; haffx@live.nl

    moge de beste winnen! <3 xloves.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je berichtje, ik volg jou nu ook! Jij mij ook? Fijn weekend! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi, dear..

    Your blog is interesting. I love ur blog. Wanna follow each other? I'm so glad followed by stylish person like you!

    KISSES.
    miss-monaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig blog heb je! Wij volgen je, volg je ons ook?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
    leuke give-away & blog, ik volg je!
    volg je terug?
    x rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuk, zo mooi!
    ik volg je via blogger, ik heb nog geen google friend connect denk ik (toch is uitzoeken haha ;p)
    ik wil de kussensloop graag winnen omdat ik het echt een super mooie vind en 't is zo origineel!
    mijn emailadres is gorgeousmemories@hotmail.com
    en vanavond of morgen zet ik een stukje op mijn blog over je give-away!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Suuperleuk! Ik volg je via GFC en wil hem graag winnen omdat ik het ten eerste een suuuuperleuke kussensloop vind, het een ontzettend originele actie is én omdat hij perfect bij mijn kamerinterieur past :D
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie, super orginele give away! Zo'n coole give away heb ik nog niet gezien ;-)
    Ik volg je met GFC en zou deze kussensloop erg graag winnen omdat het mijn kamer meteen een boost geeft, aangezien deze nog is blijven hangen in de tijd dat ik 12 was. Hij mag dus wel een boost gebruiken!
    Mail: fabulousfrance@gmail.com
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en originele giveaway zeg! En een leuk blog. Ik volg je nu met gfc zodat ik op de hoogte kan blijven van jouw posts.
    Ik zou hem graag willen winnen, omdat ik bijna nooit met een kussen slaap, en met deze leuke kussensloop zal ik dit vaker gaan doen (haha!)

    X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke giveaway!! Ik volg je al via Bloglovin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah, super cool, maar ik doe al mee met een ander ;)
    xXXX Gave blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so nice!! Ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, wat leuk dat kussentje! Inmiddels al 60. :) Ik volg je, maar ik doe niet mee, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een leuke blog!
    Ik vind dat kussentje echt super leuk & schattig, en het zou ook heel erg leuk in mijn kamer passen! En dat hij handmatig is gemaakt superknap! Ik volg je blog en heb een stukje over jouw give away op mijn blog gezet !
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lovee your blog
    would you like to follow each other?
    check out my latest post too
    www.fashionfootprints.blogspot.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. omgg, SUPER leuke give away! (: ik doe mee (:

    Ik volg je en plaats je give away bij mijn pagina 'Win actie's' (:

    email; liveitlikethis@hotmail.com
    blog; http://liveitlikethis.blogspot.com

    xo Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke winactie maar ik laat hem even voorbijgaan ;)! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. greattt blog following you now!
    check out my new blog post
    www.fashionfootprints.blogspot.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. SUPER LEUK!!
    Ik ga natuurlijk meedoen,
    Omdat..... Ik vind het een super leuk kussentje voor op mijn bed, Ik vind de tekst die erop staat ook ZO LEUK!
    Ik heb alles gedaan wat moest.
    Ik hoop dat ik meer punten verdien door meer dingen te doen, !
    Zoals deze :
    - Op twitter reclame maken!
    - Op hyves zetten
    - Op school tegen mn klas zeggen dat ze hier ff op moeten kijken ;)
    - Ik zet op mijn blog bij ; Leuke site's. Dit blog!
    - Ik stuur via de e-mail naar al mn contacten dat er een SUPER LEUKE actie is op dit blog!
    - Ik volg je & Ik zeg tegen mijn volgers op google dat dit ook een super leuk blog is!
    - Ik stuur het op mijn andere hyve als groepsbericht !!
    - Ik heb nichtjes & zusjes dus die moeten ook ff kijken heb ik gezegt!! ;)
    - Als ik iemand op hyves een krabbel stuur dan zet ik dr bij : Klik ook ff hier, dan kom je op een super leuk blog !! (daar maak ik dus een link van op hyves)
    - Uuuhm.... Ik heb volgensmij nog meer dingen gedaan, Ojaa!!! Ik heb het op Facebook gezet dat ze ff mee moeten doen aan deze actie!
    - Ik heb denk ik echt meer maar 'k ben 't vergeten, maarja!
    Dit is hopelijk wel genoeg :P

    xx'
    Mijn e-mail = Zoey-elize@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leeuk!♥

      Dit heb ik gedaan:
      - ik volg je op google friend connect
      - ik wil dit kussensloop heeeeel graag omdat: mijn kamer heel saai is en hij zo word opgevrolijkt! (en ik heb geen mooie kussenslopen)
      - mijn email is: sharontjee@hotmail.com
      - ik heb op hyves gezet dat ik mee doe.
      - ik heb een post gemaakt over deze give away op mijn blog (www.lovestuff-sharon.blogspot.com)

      Xxxx♥

      Verwijderen
  27. ow, ik merk dat ik heb geantwoord op Zoey, hier het goede ;)

    Wat leeuk!♥

    Dit heb ik gedaan:
    - ik volg je op google friend connect
    - ik wil dit kussensloop heeeeel graag omdat: mijn kamer heel saai is en hij zo word opgevrolijkt! (en ik heb geen mooie kussenslopen)
    - mijn email is: sharontjee@hotmail.com
    - ik heb op hyves gezet dat ik mee doe.
    - ik heb een post gemaakt over deze give away op mijn blog (www.lovestuff-sharon.blogspot.com)

    Xxxx♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb trouwens ook in mijn sidebar gezet dat ik hieraan mee doe!

      xx

      Verwijderen