zaterdag 25 februari 2012

Verhalen komen naar mij

Het was een dag. Een dag waarop je een spijkerbroek draagt en een slordige knot op je hoofd.Of een net iets te fris zomerjurkje waar de wind zo doorheen waait.
Het was een dag en ik liep op straat.
Ik liep daar gewoon stoepranden te tellen en een beetje gedachteloos om me heen te staren.
Opeens zie ik iets bewegen in mijn linkerooghoek. Het lijkt wel een klein boekje.
Het beeld wordt steeds scherper en ik zie dat het boekje pootjes heeft.
Wanneer het zo dichtbij is dat ik het bijna kan betasten, opent het boek zijn grote, verharde kaft.
Even word ik verblind door een felle lichtstrook en dan schiet de adrenaline door mijn lijf.
Ik kom niet naar mijn verhalen, gedichten of zinnen.Ze komen naar mij.

11 opmerkingen:

  1. <3 love it!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven!
    En jouw blog is echt prachtig <3

    Loves, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geschreven. <3
    Ik volg je, volg je terug?
    Liefs, Sarah.
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi! Really very nice and interesting blog :) what about to follow each other? :)
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooii!!

    Ik volg je, wil je mij ook volgen??

    annenailart.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk stukje! Follow for follow doen? x

    BeantwoordenVerwijderen