donderdag 5 januari 2012

Wonder how I can fly away









                                   

16 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! foto's met grijswaarden-kleur-contrast zijn heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk Emma!.
    Als ik nog maar een keer moet helpen dan hoor ik het graag,...
    !!! Echt de foto´s zijn super vet vooral die springende en die op het bankje..
    Vanwege de kleuren die eruit springen van de ballonnen (wat de gene boven mij ook al zei...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was trouwens geschreven door Niels B...
    hahaha (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave foto's, altijd leuk zo'n knalkleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat cool, dat ga ik ook eens doen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je reactie! Jij hebt ook een leuke blog :)
    Mooie foto's.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's en bedankt voor je reactie! Zullen we elkaar volgen? Ik hoor het wel!

    xo Tara Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel !
    Erg leuk idee, zo met die ballonnen (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOVE that one with te mustache!
    Thanks for your sweet comment, i really appreciate it :]
    Hope you like my blog!
    x

    www.ofthefoxandthedeer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello nice girl!!!
    I 've just discovered your blog and I think that it's really cool and stylish!!!
    ❤ so nice pictures ❤

    If you like my blog too,WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!! ;) ;)
    I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG!!! :) :) THEN I'LL FOLLOW YOU BACK... ;) ;)

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    XOXOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik vind die vooral op het bankje erg leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig dit! Zelf verzonnen/ gefotografeerd?
    En nog bedankt voor je lieve reactie! Jij hebt ook een leuke blog hoor :) Ga zo door!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige blog heb je! dit met die ballonnen vind ik heel leuk!
    oorbeatle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen