zondag 29 januari 2012

Things that make me happy!!

                                                                     shopping
                                                                    reading books
                                                                         drinking tea
                                                                      making music
                                                                          writing stuff
                                                                           shoes
                                                                     wearing hats

5 opmerkingen:

  1. Hhaahah leuk!
    Dat eerste plaatje ook
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke plaatjes,
    leuk ook zo'n post! :)

    Liefs Manon
    believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke post!!
    Ik houd op mijn blog een give away, en ik zou het heel leuk vinden als jij ook mee doet. xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love hats! nice things, all those makes me happy too :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen