woensdag 4 januari 2012

In de trein

Gisteren zat ik in de trein van Maastricht naar huis.Ik verveelde me, de stoel zat niet lekker en buiten was het donker dus uit het raam kijken was ook al geen optie.
Naast me zat een man op zijn blackberry de krant te lezen. Voor me twee meisjes van 8 die allebei druk met hun roze ipod touch bezig waren.
Ik keek verbaasd naar de rest van de trein gangers, en werkelijk iedereen op een paar mensen na, zat met hun smartphone te ''spelen''.
Na een tijdje voor me uit gestaard te hebben, keek ik weer naar de blackberry-man naast me.
De blackberry was verdwenen en had plaats gemaakt voor een oude nokia waar hij snake op zat te spelen. In mezelf moest ik heel hard lachen.
Die nieuwste smartphones van tegenwoordig kunnen veel, maar snake overtreffen zullen ze nooit doen!

7 opmerkingen:

  1. haha, leuk geschreven! zelf ben ik niet zo dol op snake... dankje voor je lieve reactie, ik volg je! volg je terug? ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat een leuk verhaaltje. :) Er zijn inderdaad gouwe ouwe waar de moderne technologie niet tegenin kan brengen. Zo hebben wij nog een oude computer staan met windows 3.1 zodat we nog die oude diskette spelletjes kunnen doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow je schrijft zo leuk!
    Echt heel erg leuk (:
    Dankje en jou blog is ook echt geweldig! Ik volg je, jij mij ook? :D

    Kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha klopt! Ik zie (als ik zelf even van het scherm van mijn aan mijn hand vergroeide iPhone afkijk) ook altijd iedereen maar een beetje interessant naar hun telefoons kijken. Wel tof dat die man speciaal een nokia meeneemt voor snake :D

    BeantwoordenVerwijderen