zaterdag 24 december 2011

i'll be home for christmas






16 opmerkingen:

  1. You've a very cool blog.
    Especially the lay-out. How did you do that?
    And maybe you also wanna visit my blog
    http://zoefashioncity.blogspot.com

    Lots of love,
    Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!
    En je wilde weten wat ik van je blog vind?
    Omdat je net gestart bent vind ik hem al best wel goed het ziet er al best goed uit. Ik zou aan twee dingen werken;
    - ik zou de foto's iets groter maken.
    - en een ander letter type gebruiken want deze is niet heel goed leesbaar.

    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice blog! :)
    I'm following! :)

    xxx
    diary--life.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's meis!! xx
    Leuk als je ook even bij mij kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige foto's, zo leuk! MERRY CHRISTMAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstman, fijne foto's.

    (wat ik wel moet zeggen is dat ik je lettertype heel storend vind, het is super onleesbaar. Wel leuk voor titeltjes, maar echt niet om hele lappen tekst in te zetten - zoals bv de comments)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat schattig is dat popptje.
    ik follow je!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt ook een leuke blog!
    Follow je back? :D

    http://fellinlovewithapicture.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel, jou blog is ook erg leuk. <3

    Ik volg je trouwens, volg je me terug? :)
    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Schattige blog :-)

    Anna
    www.StyleMakes-Sense.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ah wat schattig!:)

    leuke blog, ik volg!x

    BeantwoordenVerwijderen